Insulin şoku (insulin koması) nədir: bir təsviri

Insulin şoku nədir: insulin komanın təsviri

İnsülin şoku hipoqlikemiya vəziyyətidir, qan içində qlükoza səviyyəsi azalır və pankreasın yaratdığı hormon insulinin artması baş verir. Bu patoloji yalnız diabetes mellitus kimi bir xəstəliklə inkişaf edir.

Bədən sağlam olduqda, qlükoza və insulin balansdadır, ancaq diabet xəstəliyində bədəndə metabolik proseslərin pozulması var. Diabetə müalicə edilmədikdə, hipoglisemik koma və ya şəkər böhranı adlanan bir insulin şoku ola bilər.

Vəziyyət kəskin bir təcəlli ilə xarakterizə olunur. Ümumiyyətlə, şokun proqnozlaşdırıla biləcəyi, lakin bəzən onun müddəti o qədər də kiçik deyil ki, xəstənin gözəgörünməz şəkildə axdığı olur. Nəticədə, xəstə birdən-birə şüurunu itirə bilər və bəzən medulla oblongata tərəfindən tənzimlənən orqanın pozulması var.

Hipoglisemik komanın inkişafı qısa müddətdə qan şəkərinin kəskin azaldığını və beynə qlükozanın alınması yavaşladığı zaman meydana gəlir.

Şəkər böhranının ittihamçısı:

  • Beyində qlükoza miqdarının azaldılması.Nevralji, müxtəlif davranış bozuklukları, nöbetler, bilinç kaybı ortaya çıxır. Nəticədə xəstə şüurunu itirə bilər, koma gəlir.
  • Xəstənin sempatoadrenal sistemi qarışdırılır. Qorxma və narahatlıq artımı, qan damarlarının bir daralması, sürətli bir ürək döyüntüsü, daxili orqanların işini tənzimləyən sinir sisteminin fəaliyyətində pozulma, polimotor reflekslər və tərin artmasıdır.

Semptomlar


Şəkər böhranı gözlənilmədən baş verir, amma özünün ilkin simptomatik reaksiyaları var. Qanda şəkər miqdarının azaldılması ilə xəstə baş ağrısını, qidalanmamasını, ateşini hiss edir.

Bu vəziyyətdə, orqanizmin ümumi zəif vəziyyəti müşahidə olunur. Bundan əlavə, ürək sürətli atır, tərləmə artır, əllər və bütün bədən titrəyir.

Karbohidratlardan istifadə edərək bu vəziyyəti həll etmək çətin deyil. Onların xəstəliklərini bilən insanlar onlarla birlikdə şirin bir şey (şəkər, şirniyyat və s.) Daşıyırlar. İnsulin şokunun ilk əlamətlərində, qandakı şəkərin miqdarını normallaşdırmaq üçün şirin bir şey almalıyıq.

Uzun müddət fəaliyyət göstərən insulin müalicəsi ilə qan şəkəri səviyyəsi axşam və gecə ən çox düşür. Bu müddətdə hipoglisemik koma meydana gələ bilər.Bu vəziyyət yuxu zamanı xəstənin baş verir, bu, uzun müddət görmək bilməz.

Eyni zamanda xəstə, zəif səthi və narahat yuxu, və tez-tez bir şəxs ağrılı görüntüləri əziyyət çəkir. xəstəlik uşaqlarda baş verərsə, tez-tez gecə qışqırmağa və ağlayan, və hücum əvvəl nə yadda deyil körpə uyanık sonra, onun mind qarışdı.

Uykuda olduqdan sonra xəstələr ümumiyyətlə sağlamlığında pisləşirlər. Bu zaman, qan şəkər səviyyəsi artır əhəmiyyətli dərəcədə bu vəziyyət reaktiv glycemia adlanır. Gün ərzində, gecə diabet xəstə əsəbi, nevrotik, Moody bir böhran əziyyət sonra, süstlük bir dövlət bədəndə əhəmiyyətli zəiflik hiss etdim.

Insulin şoku zamanı xəstə aşağıdakı klinik təzahürlərə malikdir:

  1. dərinin görünüşü və nəmli olması;
  2. ürək dərəcəsinin artması tezliyi;
  3. əzələ tonunu artırır.

Eyni zamanda, dil dəyişmir göz turgor nəmli, hamar nəfəs qalır, lakin xəstə ixtisaslaşdırılmış qayğı üçün vaxt yoxdur, əgər, sonra nəhayət dayaz nəfəs dayandırır.


Xəstə uzun müddət insulin şoku içindədirsə, hipotensiyanın vəziyyəti müşahidə olunur, kaslar tonlarını itirir, bradikardiya inkişaf edir və bədən istiliyi normadan aşağıya düşür.

Bundan əlavə, reflekslərin zəifləməsi və ya tamamilə itirilməsi var. Xəstənin şagirdləri işıqda dəyişiklikləri qəbul etmirlər.

Xəstə vaxtında diaqnoz qoyulmazsa və lazımi müalicəvi yardım göstərilmirsə, xəstənin vəziyyəti daha da pisləşə bilər.

Kasılmalar ola bilər, xəstə hiss etməyə başlayır, trismus görünür, qusma, xəstə bir narahatlıq vəziyyətinə girir və bir müddət sonra bilinçini itirir. Lakin, bu diabetik komanın yeganə əlamətləri deyil.

Laboratoriyada sidik analizində şəkər aşkar edilmir və eyni zamanda asetona sidik reaksiyası həm müsbət nəticə, həm də mənfi nəticə göstərə bilər. Bu, karbohidrat metabolizmasının təzminatının nə dərəcədə olacağına bağlıdır.

Şəkər böhranının əlamətləri uzun müddət diabetlə xəstələnmiş şəxslərdə, qanda şəkərin səviyyəsi normal və ya yüksək ola bilər.Glycemia xüsusiyyətlərinə kəskin atlamalarla, məsələn, 7 mmol / l-dan 18 mmol / l-yə və ya əksinə izah edilməlidir.

Ön şərtlər

Hipoqlikemik koma tez-tez diabetes mellitusda insulin asılılığının ağır dərəcəsi olan xəstələrdə baş verir.

Aşağıdakı hallar bu vəziyyətə səbəb ola bilər:

  1. Xəstə səhv bir insulin miqdarı ilə enjekte edildi.
  2. Insulin hormonu dərinin altında deyil, mədə-bağırsaqda enjekte edilmişdir. Uzun bir iynə ilə bir şpris və ya xəstə dərmanın hərəkətini sürətləndirmək istəyirsə bu ola bilər.
  3. Xəstə sıx fiziki fəaliyyəti yaşadı, sonra isə karbohidratlarla zənginləşdirilmiş qidalardan istifadə etmədi.
  4. Hormonun tətbiqindən sonra xəstə yemədikdə.
  5. Xəstə spirt istifadə.
  6. Bədənin bir hissəsi insulinin yerləşdirildiyi yerdə massaj edildi.
  7. Hamiləlik ilk üç ayda.
  8. Xəstə böyrək çatmazlığından əziyyət çəkir.
  9. Xəstədə yağlı qaraciyərin təzahürü var.

Şəkər böhranı və koma tez-tez diabet xəstələrin qaraciyər, bağırsaq, böyrək, endokrin sistemi ilə birlikdə meydana gəldiyi zaman inkişaf edir.

Tez-tez insulin şoku və koma xəstənin salisilatlar qəbul etdikdən sonra və ya bu dərmanların və sulfonamidlərin eyni zamanda tətbiq edilməsindən sonra baş verir.

Terapiya

Bir şəkər böhranının müalicəsi, qlükoza intravenöz jet enjeksiyonu ilə başlanır. 20-100 ml tətbiq edin. 40% həll. Doz xəstənin vəziyyətinin nə qədər tez inkişaf etdiyinə görə müəyyən edilir.


Ağır dərəcədə intravenöz glukagon enjeksiyonu və ya qlükokortikoidlərin intramüsküler enjeksiyonu istifadə edilə bilər. Bundan əlavə, 1 ml'lik bir deri altı enjeksiyonu istifadə edilə bilər. Adrenalin hidrokloridin 0.1% həllini.

Yutma qabiliyyəti itirildikdə, xəstə qlükoza verə bilər və ya şirin bir içki istifadə etməlidir.

Xəstə şüurunu itirdikdə, beləliklə şagirdlərin işıq təsirinə qarşı heç bir reaksiyası yoxdur, udma refleksi yoxdur, glyukoza xəstənin dilin damcı olması lazımdır. Şüursuz bir vəziyyətdə qlükoza ağız boşluğundan əmələ gəlir.

Bu, xəstənin boğmadığı üçün diqqətlə aparılmalıdır. Benzer məhsullar bir jel formasında hazırlanır. Siz bal tətbiq edə bilərsiniz.

Şəkər böhranı vəziyyətində insulinin tətbiqi qadağandır, çünki bu hormon yalnız həssaslıq yaradır və bərpa imkanını əhəmiyyətli dərəcədə azaldır. Bu vasitənin koma kimi bir vəziyyətdə istifadə edilməsi ölümlə nəticələnə bilər.

Hormonun vaxtında tətbiq edilməməsi üçün fərdi istehsalçılar şprisni avtomatik bloklama sistemi ilə təchiz edirlər.

İlk yardım

Düzgün ilk yardım üçün, hipoglisemik komanın göstərdiyi semptomatik təzahürləri anlamaq lazımdır. Həqiqi əlamətləri müəyyən edərkən, xəstənin ilk yardımını vermək vacibdir.

Fövqəladə baxım mərhələləri:

  • ambulans çağırışı;
  • həkim qrupunun gəlişindən əvvəl insanı rahat vəziyyətdə qoymalı;
  • ona şəkər, şirniyyat, çay və ya bal, cem və ya dondurma vermək lazımdır.
  • xəstə şüurunu itirmişsə, yanağına bir parça şəkər qoymaq lazımdır. Diyabetik bir komada şəkər zərər vermir.

Belə vəziyyətlərdə klinikaya təcili ziyarət lazım olacaqdır:

  1. qlükoza yenidən intiqal edildikdə, xəstə şüurunu bərpa etmir, qan şəkərinin miqdarı artmaz, insulin şoku davam edir;
  2. şəkər böhranı tez-tez təkrarlanır;
  3. insulin şoku ilə başa çatdıqda ortaya çıxsa da, ürək, qan damarları, sinir sistemində sapmalar var, əvvəllər olmadığı serebral bozukluklar var idi.

Hipoqlikemik koma və ya hipoglisemik vəziyyət xəstənin həyatını ala biləcək çox əhəmiyyətli bir xəstəlikdir. Buna görə, vaxtında ilk yardım və effektiv müalicə kursu xüsusilə vacibdir.

Videonu izləyin: Soyuq müharibədə CIA gizli hərəkət: İran, Yamayka, Çili, Kuba, Əfqanıstan, Liviya, Latın Amerikası

Like this post? Please share to your friends:
Bir cavab yazın

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: